Vilkår for brug af bordreservation hos:

Zenza
Åboulevarden 30, 8000
42909997

I det følgende også benævnt som vi/os.

Indledning

Disse vilkår gælder så snart du åbner bookingsiden hos os eller når bookingsiden indlæses i baggrunden.

Når du foretager online bordreservation eller bordreservation via telefon/e-mail hos os indsamles der oplysninger om dig, som anvendes til, at administrere vores bordreservationer i almindelighed. Ligeledes kan vi såfremt du giver særskilt tilsagn opsamle data til benyttelse i vores markedsføring.

Vi er dataansvarlig for dine persondata når du reserverer bord uanset om du reserverer online eller via telefon eller e-mail.

Ønsker du ikke, at dine persondata indsamles og benyttes kan vi ikke garantere, at vi er i stand til at modtage din bordreservation. Dette uanset om du ønsker at foretage online bordreservation eller via telefon eller e-mail.

Vi gør opmærksom på at vi løbende kan ændre vilkår som gælder for denne bookingservice.

Dette kan f.eks. skyldes ændrede lovkrav eller ændringer i den bookingservice vi benytter. Ændringer grundet nye funktioner i denne service eller ændringer, der er skyldes lovmæssige årsager, træder i kraft øjeblikkeligt.

Hvis du ikke accepterer disse vilkår for denne service skal du stoppe brugen af servicen.

Herunder kan du læse mere omkring hvordan vi håndterer dine personlige data.

  1. Hvilke personoplysninger/data opsamler vi?

    For at vi kan håndtere din bordreservation indsamles følgende persondata om dig:

    • Dit navn
    • E-mail adresse
    • Telefonnummer/mobilnummer
    • personlige oplysninger som du angiver via afkrydsning eller fritekst (f.eks. handicap, allergi eller lign.)
    • Købs/transaktionsoplysninger
    • Cookies (se mere under pkt. 7)
    • Dato/tidsmæssige valg ifm. din bordreservation
    • IP adresse
    • Server logfiler
  1. Brug og behandling af personoplysninger

    Vi anvender dine personoplysninger i vores daglige administration og håndtering af bordreservationer. Personoplysninger bruges til at identificere dig som person tilknyttet en bordreservation. Kun således har vi mulighed for at kontakte dig vedrørende din bordreservation og identificere dig ved ankomst hos os. Herudover kan vi anvende dine personoplysninger til lejlighedsvis at udsende feedback spørgsmål pr. e-mail og/eller SMS umiddelbart efter dit besøg hos os - og heraf også i administration af din indkommende feedback besvarelse.

    Vi kan også benytte dine personoplysninger til at danne evt. relationer mellem dine reservationer hos os. f.eks. antal besøg/reservationer du har foretaget, feedback og/eller køb du har afgivet hos os.

    Såfremt du specifikt har accepteret, at vi må benytte dine data til markedsføring kan vi lejlighedsvis udsende nyhedsbreve pr. e-mail og/eller SMS. Denne service kan altid afmeldes såfremt dette ønskes.

  1. Opbevaring og beskyttelse af persondata

    Vi opbevarer dine persondata i vores bookingsystem fra vores underleverandør med hvem vi har en lovpligtig databehandleraftale.

    Al kommunikation i forbindelse med online bordreservation og brug af bookingsystemet i almindelighed foregår krypteret via SSL / HTTPS. Vi anonymiserer alle dine persondata således at data blot kan anvendes til statistiske vinsniger som ikke kan knyttes til identifikation af enkeltpersoner. Dine persondata anonymiseres 3 år efter din seneste booking.

    Persondata kan dog i tilfælde opbevares i mere end 3 år. Dette kræver dog, at du specifikt har godkendt dette forhold, f.eks. i forbindelse med tilmelding til vores nyhedsbrev eller lign. Eller såfremt der er andre lovkrav der dikterer, at vi opbevarer dine data i længere tid.

    Dine personlige data er udelukkende tilgængelig for de af vore medarbejdere som arbejder med den daglige håndtering af booking/reservation samt ledende medarbejdere.

  1. Videregivelse og deling af persondata

    Ved accept af disse vilkår giver du dit samtykke til, at vi videregiver dine personoplysninger til vores leverandør af bookingtjenesten med hvem vi har en lovpligtig databehandleraftale.

    Vi videregiver udelukkende personlige oplysninger til vores samarbejdspartnere eller andre betroede virksomheder for at opretholde den løbende drift og yde den bedste mulige service.

    For at optimere denne bookingservice indsamles data og statistik over brugeradfærd på siden, disse oplysninger indsamles i samarbejde med forskellige underleverandører og bruges kun til statistiske formål og generel brugeradfærd.

  1. Social Media og persondata

    Vi kan benytte sociale medie knapper/plugins i forbindelse med booking/reservation hos os. Dette for at afhjælpe indtastning af personlige oplysninger såsom navn, e-mail og telefonnummer.

  2.  
  3. Google Analytics

    Vi bruger Google Analytics til at indsamle besøgsstatistik og i den forbindelse giver vi IP-adresser videre til Google Analytics. Google kan videregive informationerne til tredjepart, hvor loven kræver dette, eller til tredjepart, som udfører opgaver for dem.

    Privatlivsvilkårene for Google Analytics accepteres ved online bordreservation hos os og fremgår af http://www.google.com/privacy.html.

  1. Cookies / ikke personlige oplysninger

    På forskellig vis indsamler vi digitale oplysninger om din booking/reservation. Ingen af disse oplysninger gør det muligt, at spore dig som person, men alene til den computer, hvorfra du har opnået adgang.

    Vi benytter cookies til at gøre din oplevelse i forbindelse med booking / reservation bedre.

    En cookie er en lille stump data, der gemmes i din browser, og som kun kan læses af databehandleren.

    En cookie indeholder information såsom fx dine indstillinger på computeren, indhold af en booking, interne serverdata eller andre data brugt af vores server. Cookies er ikke programmer, der kører på din maskine, men små stumper tekstdata, der sendes frem og tilbage til og fra din computer. Cookies er hverken spyware eller virus.

    Vi skelner mellem, om cookien forsvinder, når du lukker din browser (sessions-cookies), eller om de bliver gemt på din computer (blivende cookies).

    Ligeledes skelner vi mellem, om cookien har os/udbyderen som afsender (førsteparts-cookies) eller en af vores partnere som afsender (tredjeparts-cookies).

    Du kan i de fleste browsere ændre på indstillingerne for, hvilke cookies der bliver sat på din computer.

    Vi sætter kun blivende cookies for at kunne gøre din reservationsoplevelse så god som mulig. Vi bruger de indsamlede oplysninger til viden om adfærd på vores sites.

    Sessions-cookies forsvinder, når du forlader vores domæne.

  1. Indsigt/Tilbagekaldelse/Sletning af dine persondata

    Jævnfør EU persondataforordningen gælder helt klare regler for hvornår du kan ønske indsigt i dine personlige data. Alle EU borgere har ifølge loven altid - Retten til at blive glemt. Ønsker du, at vi sletter ALLE de personlige data vi måtte have registreret, kontakt os da pr. e-mail: kontakt@zenza.dk eller via følgende virksomhedsoplysninger:

    Zenza
    Åboulevarden 30, 8000
    42909997

    Vi gør ligeledes opmærksom på, at vi i fremtiden ikke nødvendigvis kan tilbyde dig bordreservation hvis du på ny ikke ønsker at lade dine persondata registrere.

  1. Andre vilkår

    Jurudisk enhed:
    Zenza Invest ApS
    Åboulevarden 30
    8000 Aarhus C

    Vilkår for event og billetsalg

    Kontaktinformation:
    Telefon: +45 42909997
    E-mail: kontakt@zenza.dk

    Juridiske forhold
    Ved at afgive en ordre på hjemmesiden garantere du, at du juridisk er i stand til at indgå bindende aftaler og at du er over 18 år gammel.

    Afgivelse af ordre
    Når du har udfyldt og betalt for en bestilling, vil vores system automatisk sende dig en e-mail og/eller en sms, hvori der angives at bestillingen er modtaget, og at din bestilling er ved at blive behandlet. I tilfælde af at din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller kommunikeret til os.

    Betaling for din booking/bestilling trækkes fra dit betalingskort med det samme.
    Den gældende pris er den pris, som på tidspunktet for bestillingen er angivet i den samlede oversigt over ordren, inden du accepterer. Alle opgivne priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms (25 %).

    Annullering af ordre
    Når du har afgivet din ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke annullere din ordre og kan heller ikke få pengene refunderet. Hvis du ønsker at ændre din ordre, kan du kontakte os direkte på kontaktinfo angivet ovenfor.

    Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for køb mad og billetter via online handel..
    Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse.

    Hvis du ønsker at ændre din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte os direkte på kontaktinfo angivet ovenfor. og vi vil forsøge at hjælpe dig med dit ønske så godt som overhovedet muligt.
    Der er dog ingen garanti for, at vi kan acceptere dine ønsker, da forberedelsen af din ordre allerede kan være påbegyndt.

    Levering
    Der tilbydes ikke levering af de købte varer på denne hjemmeside.

    Betaling
    Vi modtager betaling med de debet- og kreditkort, f.eks. VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.
    Vi benytter en betalingsløsning fra Bambora online, som krypterer alle dine kortoplysninger.
    Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
    Du kan blive bedt om at vise dit kreditkort i forbindelse med afhentning af varen som identifikation og som kontrol af at informationen på kortet stemmer overens med informationen på ordren.
    Bemærk venligst at der kan være forsinkelse i behandlingen af kortbetaling og transaktioner, og at dette kan betyde, at det kan flere dage, efter bestilling/køb af eventet før betalingen trækkes på din bankkonto eller på dit kredit- eller debetkort.

    Priser
    Alle priser er i DKK og vises inkl. 25% moms. Der tages forbehold for slåfejl, afgiftsændringer, udsolgte varer o. lign.

    Reklamation
    Reklamationsret i henhold til gældende lovgivning.
    Selvom vi gør os umage for at levere de bedste varer/events kan der opstå fejl.
    Er der ting du er utilfredse med vedr. jeres køb, bedes du kontakte os direkte pr. email eller telefon.

    Fortrolighedspolitik
    Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.



Tildligere version af vilkår
D. 13/10 kl. 15:17
D. 10/03 kl. 14:31